joi, 9 decembrie 2010

Vremuri ce au trecut

Folosesc acest titlu deoarece in acest moment conversatia care o port pe mess cu Andrei m-a facut sa-mi amintesc de vremurile de vara. Nu stiu cum dar imi pare rau, a trecut atat de repede timpul. Stau si ma gandesc ca in cateva saptamani vine Craciunul, iar eu am sa-l petrec singura fara prieten. Ma rog asta nu conteaza, tot ce vreau sa spun ca a trecut prea repede timpul. Imi amintesc cele doua ture in care ieseam afara:)). Ahh ce vremuri. De obicei unele amintiri sunt legate de o melodie.. Cam atat am avut de spus

2 comentarii:

Anonim spunea...

alelelele =))))))) asta a fost ceva de genu "caut si eu un prieten ...ceva baietii disponibili sa faca niste cadouri dragute pt craciun ? "=))))

werso spunea...

dragut posr dami un rss si iti dau si eu;)

Trimiteți un comentariu