vineri, 10 decembrie 2010

Copii de 13 ani

Copii se impart in mai multe categorii:
-In ziua de azi, copii de 13 ani au alt mod de gandire. Vreau sa spun ca e stanjenitor sa auzi sau sa vezi pe strazile Calarasului copii care asculta puya si fredoneaza incontinuu. Nu ii inteleg. Puya nu e un model prea bun de urmat.. Ciudat este ca faniilor le place, pe langa faptul ca engleza lor este mai varza decat engleza mea atunci cand sunt putin luata.
- Pustii gay. Serios ii urasc. Au pantaloni mai stramti decat ai mei si isi aranjeaza parul mai mult decat mine.
- Cei ce se cred rockeri. Nu o sa vorbes prea mult despre acest gen pentru ca e inutil. E vorba de acei copii care zic ca asculta rock si defapt numai asta nu asculta.
-Ultima categorie pare a fi una destul de interesanta "cei ce vor sex". Sincer, nici nu ti se dezvolta bine organul reproducator si vrei sex.:|. nu pot intelege.
Destul aici...:D

6 comentarii:

SubliM spunea...

hai sa o luam logic draguta;))

chestia cu puya?..shit:)
putem avea doar respectul pentru Puya ca , atunci cand ,canta .. si facea muzica buna, tu inca erai carucior ;)).. acum ca sa comercializat,si e mai cocalaresc .. este alegerea lui:)..ca sa traiesti , trebuie sa faci si bani,totusi ..

pustii gay ..nu ii poti critica,pentru ca e viata lor..fiecare face ce vrea cu viata lui;))..daca eu am o viata de cacat , si vreau sa intru cu 250km/h intr-un stalp .. nu ma poti critica,pentru ca este viata mea, eu mi-o fut cum vreau;))..asa ca nici tu nu vorbii despre pustii gay .. fiecare cu viata lui..

secolul 21 e bazat pe sex;))toata lumea e curioasa ce inseamna sexul..si ce este cu adevarat sexul;))asa ca toti incearca asta

Antonnia . spunea...

si eu am 13 ani :)

Sefa ta spunea...

Fai fato:)) scrie corect manca`ti`as gura :p

Antonnia . spunea...

gusturile nu se discuta; daca tie iti place dimmu borgir, lor le place puya. nu te pui cu gustu' omului.. :-??
si sincer, eu n'am vazut nicio greseala la engleza lu' puya ;))) aaa ca nu e dezvoltata si stie si el 2-3 cuvinte cum ar fi Change sau mai stiu io ce.. e altceva, dar nu inseamna ca nu e corect :)
si despre sex.. ce daca vor?:))) :> foarte bine :>

Anonim spunea...

cum plm nu intelegi?:)) ti se pare k tu esti diferita?:)) de la ce varsta ti`ai inceput viatza sexuala? gandeste`te bine:))

Anonim spunea...

Mare adevar:))))Ar trebui sa te gandesti la ceea ce faci tu..si la ce varsta fara sa comentezi situatia altora:-j

Trimiteți un comentariu