miercuri, 8 decembrie 2010

Prima aparitie

Multi isi fac blog pentru ca e la moda, eu mi-am reactivat contul pentru ca mi-au venit in cap o multime de idei si decat sa le pun pe foaie apoi sa uit unde am pus foaia mai bine scriu aici. Ma cheama Daiana, am vrut sa sar peste partea asta. Locuiesc intr-un mic orasel numit Calarasi, nimeni nu prea stie unde este situat dar asta nu conteaza, tot ce vreau e sa plec mai repede de aici. Consider ca toata lumea s-a saturat de manele, tigani si pitipoance. Nu inteleg ce e in capul acestor creaturi. Daca ei asculta manele pe strada nimeni nu se ia de ei, dar daca ii suna unui rocker telefonul imediat incep cocalarii sa comenteze. Ma rog, nu sunt aici sa vorbesc despre cocalari si tigani. Alte idei nu mai am:)...

1 comentarii:

Anonim spunea...

da corect tu nu ti`ai facut blog pt k este la moda, tu ti`ai facut pt ca si`au facut toata lumea

Trimiteți un comentariu