marți, 21 decembrie 2010

Ratatii care dau mass

Scriu asta din adancul nervilor mei. Am dat de 3 ori restart la calculator pentru ca mi-au dat niste ratati massuri atunci cand incercam sa adun si eu la farmville. Sincer cui ii pasa ca te duci tu sa te pisi sau sa te caci si trebuie sa dai mass pentru ca nu-ti merge statusul pentru ca ai prea multi idioti in lista de mes. E enervant! Altii care dau mass din 5 in 5 minute cu "cine ma iubeste buzz" par o fraiera ca am astfel de persoane in lista dar se mai intampla. Vreau sa subliniez faptul ca nimanui nu-i pasa ce face persoana respectiva. Iar chestia cu mess 10 e o prostie, ce-mi trebuie mie sa vad ce status si-au pus toti ratatii?:| Ca drept dovada imi voi pune acest post la status si voi da mass cu el, evident ca unii ma vor injura sa se creada jmecheri, atlii ma vor aprecia (sper) pentru efortul depus, iar cei care imi trimit massuri incontinuu vor face si mai rau.

2 comentarii:

Anonim spunea...

de-aia exista functia "ignore"

SubliM spunea...

Coreect:)

d'aia exista functia Ignore:)
cine da mass , dai ignor, pur si simplu:)
am avut si eu candva probleme cu astia , tot felul de massuri si porcarii , dar am ajuns sa ma satur de ei , si le-am dat ignor:-??..acum o duc mult mai bine.
Nu pot spune ca am scapat definitiv de massuri, dar totusi am scapat in prop de 90%

Trimiteți un comentariu